۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷

مانور مقابله با آتش‌سوزی مخازن نفت خام در جزیره خارگ برگزار شد

مانور مقابله با آتش‌سوزی مخازن نفت خام در جزیره خارگ برگزار شد

بوشهر- رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: با شروع فصل شرایط جوی ناپایدار منطقه عملیاتی خارگ و به منظور حفظ آمادگی در شرایط اضطراری، مانور عملیاتی اطفای حریق مخازن ذخیره سازی نفت خام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم حسینی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییر الگوی بارش، تغییرات شدید آب و هوایی در یک دهه گذشته در جزیره خارگ و بروز شرایط ناپایدار جوی و صاعقه‌های فراوان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور حصول اطمینان از آمادگی نیروهای پاسخگو به شرایط اضطراری، تجهیزات و همچنین هماهنگی بین ارکان و ادارات نقش آفرین، سناریو مانور آتش سوزی مخزن ذخیره سازی نفت خام در سطح یک در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

وی افزود: این مانور به منظور بررسی نقاط قوت و قابل بهبود کلیه تیم‌های مقابله با شرایط اضطراری و پشتیبانی در شب به مرحله اجرا درآمد و به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

رئیس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: در پایان با برگزاری جلسه ارزیابی مانور توسط گروه ارزیاب، سنجش عملکرد انجام و موارد و نکات قوت و قابل بهبود کشف و برنامه‌ریزی جهت تقویت موارد قوت و رفع نقاط قابل بهبود صورت پذیرفت.

کد خبر 5927964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha